Prueba comparativa: Volkswagen Nivus Highline 200 TSI versus T-Cross Highline 200 TSI : Autoblog Uruguay

Comments · 29 Views

Optional gear contains rain and lightweight sensors, computerized post-collision braking, front parking sensors, leather-based trim, and alloy wheels. Developed totally in Brazil, it uses a ten.

Optional gear contains rain and Olx Carros Usados Sp lightweight sensors, computerized post-collision braking, front parking sensors, leather-based trim, and alloy wheels. Developed totally in Brazil, it uses a ten.1-inch screen, betting on customization of what is being displayed based on the consumer's taste. It will have the choice of making profiles for every driver, connecting with Android Auto and Apple CarPlay (with wi-fi perform just for iOS models), and an application store of its own. It will be the new commonplace of the model in Brazil and can steadily find its method into other Brazilian VWs. Besides complementing Volkswagen's crossover line, Nivus reveals the versatility of the MQB-A0 platform, a much less expensive version of Golf's MQB that's utilized by the Polo, Virtus, and T-Cross. We see this in the car's measurements, which has a 2.56-meter (100.79-inch) wheelbase, por favor clique na seguinte página the identical because the Polo, however it measures 4.26 meters (167.72 inches) in whole length. That's longer than the T-Cross and its 4.19-meter (164.96-inch) size and 2.65-meter (104.33-inch) wheelbase, which is similar as Virtus.
Acadia by SDK
In the top-of-the-line Highline trim, Nivus receives 17-inch wheels, a Discover Media multimedia middle, rain and twilight sensors, leather trim, entrance collision alert, and automated post-collision braking. Optional features embody the R-Line package deal with a gloss black finish, the Tech & Beats Package with adaptive cruise control, full-LED headlights, and a Beats sound system. As we've seen earlier than, the crossover-coupe will make use of VW's huge gear stockpile. To start with, it will offer adaptive cruise control (ACC), an merchandise that only appeared in dearer models of the model. It will keep the extent of security seen in the T-Cross, such as the six airbags (front and side), stability and traction controls, and automated emergency braking. It could be equipped with a rearview camera, electrically adjustable mirrors, rain and lightweight sensors, and a few more gadgets in the optionally available packages.

Podemos destacar que no es el remplazo del Suran Cross aunque toma el espacio que dejó tras su final de vida (ver nota), y tampoco tiene nada que ver con el T-Roc (ver nota), si bien mucho más de uno confunde sus nombres.

Experience all that Acadia by SDK has to offer, just steps out of your door.
It has a 1.0-liter engine paired with a six-speed automatic.
The Nivus Highline will price R$97,990 ($18,100), a difference of R$20,seven-hundred ($3,800) compared to T-Cross Highline with its 1.4-liter, 150-hp (111-kW) engine. Even the bigger brother's Comfortline version is far more costly than the top-of-the-line Nivus, as it prices R$110,260 ($20,400) or R$12,360 ($2,300) greater than the T-Cross. The Volkswagen Nivus might be a extra accessible offering than the T-Cross. The entry-level version will cost R$79,990 (~$14,800, at current change rates), which is R$8,800 ($1,600) lower than the R$88,790 ($16,400) presently needed for the manual-equipped T-Cross 200 TSI. The Nivus will use the identical 1.zero turbocharged engine that makes 128 horsepower (95 kilowatts), but it's solely obtainable with a 6-speed computerized transmission.

Si bien aún no se anunció la gama de motores, este coche utilizará exactamente el mismo sistema de tracción trasera que el G80 sedán, con lo que es probable que cuente con un motor de 2.5 litros y 4 cilindros. El diseño exterior también ha sido nuevo, y se ve considerablemente más afilado que el coche previo. Esos elegantes faros LED y el frontal erguido hacen que el Duster tenga un aspecto robusto y atractivo, y las luces traseras triangulares son también un buen toque. Estarán disponibles 2 ediciones eléctricas, una con una autonomía de 300 kilómetros y otra que va a poder lograr hasta 400 km con solo una carga. Si bien aún no se han afirmado las opciones de potencia, se espera que comparta el motor de 113 CV del Citroën Y también-C3. El diseño es totalmente novedoso para Skoda, con recubrimientos de plástico negro y parachoques robustos que le dan un aspecto mucho más resistente que el Skoda Kamiq y de tamaño afín. No se trata solo de el aspecto deportiva, puesto que el nuevo A290 está equipado con un motor eléctrico de 220 CV, que le deja apresurar de 0 a cien km/h en 6,4 segundos.
Volkswagen Nivus ( Precios, equipamientos, fotos, pruebas y fichas técnicas
La pintura Azul Vaquero metalizada y las llantas Leeds de 18 pulgadas (con neumáticos 225/40), tal como los faros matriciales IQ.Light y el logotipo 50 en las puertas delanteras (todo de serie), lo afirman absolutamente. Con el propósito de comprender intensamente todas las especificaciones antes mentadas, Volkswagen pone a la predisposición del público en general el Virtual Studio, un salón interactivo donde es viable saber, ya sea en formato 3D o a través de situación virtual, al nuevo Nivus. Guardar mi nombre, correo y portal web en este navegador para la próxima vez que realice un comentario. La gama arrancaría en los 1.0 TSI de 115 CV, y se completa con los 1.5 TSI de 150 CV. Debería asimismo existir una opción alternativa diésel con el 1.6 TDI de 115 CV, así como una versión compatible con gas natural comprimido. El volumen de maletero es de 415 litros, muy similar al que encontramos en el T-Cross.
Comments